ÁSZF

Általános Szerzõdési Feltételek Bevezetés

 

 

Jelen Általános Szerzõdési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza az faldfelállateledel.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhetõ szolgáltatás igénybevételének igénybevevõ (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhetõ tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

 

A Szolgáltató

 

 

 

Név: KVAGGA Termelő és Szolgáltató Betéti Társaság

 

 

Cim:1204 Budapest Orsolya u. 20

 

 

Levelezési cím: 1204 Budapest Orsolya u. 20

 

 

Képviselõ neve: Szabó Tamás

 

 

Cégjegyzék száma: 01 06 511058 Budapesti cégbíróság

 

 

Adószám:29054998 2 43

 

 

Számlavezetõ pénzintézet: OTP Bank Nyrt

 

 

Számlaszám: 11721026 20272032

 

 

E-mail cím: kvagga01@gmail.com

 

 

Telefonszám: +36 30 342 6999 +36 70 336 6516

 

 

A honlapon folytatott tevékenység:

 

 

A faldfelállateledel.hu webáruház állateledeleket,állattartási kellékeket árusít. A termékeket futárszolgálat segítségével juttatjuk el a megrendelõhöz illetve személyesen átvehetõk. 1204 Budapest Orsolya u.20 Ny: h-p 8-18ó

 

Felhasználási feltételek

 

 

 

    1. Felelõsség

 

 

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelõsséget a használat során felmerülõ vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bûncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerzõdésszegésért való felelõsségen túlmenõen.

 

A Szolgáltató kizár minden felelõsséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelõs saját magatartásáért.

 

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

 

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetõvé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenõrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelõsséget nem vállal.

 

 

    1. Szerzõi jogok

 

 

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb...) szerzõi jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

 

 

Bármilyen jogvita esetén a szerzõi jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény rendelkezései és irányadóak.

 

A honlapon történõ vásárlás

 

 

 

    1. Megrendelés folyamata

 

 

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetõséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Az Újdonságok menüpontban találhatók a honlap kínálatában újonnan megjelenõ termékek.A honlapon lehetõség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelõ termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerûen jelennek meg.

 

 

A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhetõ a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenõrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékbõl milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetõség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot.

Második lépésként lehetõség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra.

 

 

A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettõl eltérõ a szállítási cím. Regisztrációhoz az elõbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell

regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelõs. A Felhasználó felelõs az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhetõ a regisztrált

e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

 

 

A megrendelés következõ lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelõ fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenõrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelõnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Errõl a honlapon, illetve e-mailben kap megerõsítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.

 

 

Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Vásárló Belépés ablak, vagy a Belépés menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

 

 

A webáruházban feltüntetett árak eladási árak. Az árak az egyes termékeknél vagy kategóriáknál feltüntetett mennyiségre vonatkoznak és Forintban értendõk.

 

 

A termékeknél található képek illusztrációk, nem biztos, hogy az Ön monitorán ugyan olyan szín jelenik meg mint a termék valós színe. Kérjük rendelésnél vegye figyelembe, hogy minden igyekezetünk ellenére a termék színe eltérhet a képen látottaktól.

 

 

    1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

 

 

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

 

 

    1. A szerzõdés létrejötte

 

 

A szerzõdés megkötésére magyar nyelven van lehetõség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerzõdésnek minõsül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggõ szolgáltatások egyes kérdéseirõl szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelõen irányadóak. A szerzõdés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzõdések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem elõtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

 

A szerzõdés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

 

 

    1. A szerzõdés iktatása

 

 

A honlapon keresztül kötött szerzõdés nem minõsül írásbeli szerzõdésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhetõ

 

 

    1. Számla

 

 

A megrendelt termékek mellé minden esetben elektronikus számlát állítunk ki, amely tartalmazza a szállítási költséget.

 

 

    1. Fizetés

 

 

      1. Személyes átvétel:

 

 

Ha elkészült megrendelése e-mail-ben értesítjük és Ön átveheti a csomagot.

 

 

      1. Utánvétes szállítás:

 

 

A megrendelt áru értékét valamint a szállítás költségét a vásárló a csomag ávételekor fizeti.

 

 

      1. Elõre utalás:Az összeg számlánkra történõ beérkezését követõ elsõ postázási napon küldjük a csomagot. A szállítás költsége a vásárlót terheli, ennek összege a megrendelés végén olvasható.

 

 

 

 

      1. Szállítás:

 

 

A szállítás Foxpost csomagautómatába történik 

Csomagolási költséget nem számítunk fel.

A csomagok kiszállítása a megrendelt termékek méretének megfelelõ kartondobozban vagy zsákban történik.

 

 

A csomagokat igyekszünk 2 munkanapon belül elkészíteni, de kiemelt idõszakokban (ünnepnapokon, ingyen szállítási napokon) elõfordulhat, hogy a csomagok elkészítése hosszabb idõt vesz igénybe (2-5 munkanapot). Ezután a csomagokat átadjuk a futárszolgálatnak, akik 48 órán belül (2 munkanap) kiszállítják a megadott címre.

 

 

Kérjük, hogy átvételkor mindig ellenõrizze a csomag sértetlenségét. Amennyiben a csomag sérült vagy bontott a csomagolás vetessen fel jegyzõkönyvet, ne vegye át a küldeményt és értesítse cégünket. Utólagos jegyzõkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

 

    1. Csere és visszatérítés

 

 

Kérjük, minden esetben a cserélni kivánt terméket/termékeket küldje vissza címünkre és egyeztetés után másik termékre kicseréljük.

 

 

Igazolt minõségi kifogás esetén a termék árát visszatérítjük.

Elállási jog

 

 

 

    1. Elállási jog gyakorlásának menete

 

 

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

 

 

A Fogyasztónak a fuvarozótól átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerzõdéstõl indokolás nélkül lehetősége van elállni.

 

 

Fogyasztót a szerzõdés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti idõszakban is gyakorolja elállási jogát.

 

 

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmû nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF

1. pontjában feltüntetett elérhetõségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebbõl a célból a Fogyasztó felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat - mintát is. A Fogyasztó határidõben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidõ lejárta elõtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

 

 

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelõen gyakorolta.

 

 

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

 

 

Írásban történõ elállás esetén azt határidõben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

 

 

Postai úton történõ jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történõ értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidõ számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlõen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

 

 

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésõbb elállási nyilatkozatának közlésétõl számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidõ betartottnak minõsül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidõ

letelte elõtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

 

 

A termék a Szolgáltató címére történõ visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

 

 

Ha a Fogyasztó eláll a szerzõdéstõl, haladéktalanul, de legkésõbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétõl számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérõ fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlõen, hogy azt visszaküldte: a kettõ közül a Szolgáltató a korábbi idõpontot veszi figyelembe.

 

Elállási nyilatkozat letölthető és kitöltött formában visszaküldendő a szolgáltató postacímére vagy emailcímére.

 

 

A visszatérítést a fogyasztó bankszámlájára utalással teljesíti a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

 

 

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelõsségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és mûködésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

 

    1. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

 

 

A Fogyasztó hiányosan, használtan vagy megrongálódva küldi vissza a terméket.

 

Szavatosság

 

 

 

    1. Kellékszavatosság

 

 

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvrõl szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelõen.

 

 

Fogyasztói szerzõdés esetén a Fogyasztónak minõsülõ Felhasználó az átvétel idõpontjától számított 1 éves elévülési határidõ alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása idõpontjában már léteztek. egy éves elévülési határidõn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerzõdés esetén a Felhasználó az átvétel idõpontjától számított 1 éves elévülési határidõ alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

 

 

A Felhasználó - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végsõ esetben - a szerzõdéstõl is elállhat.

 

 

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

 

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem késõbb, mint a hiba felfedezésétõl számított kettõ (2) hónapon belül közölni.

 

 

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

 

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követõ) követõ hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés idõpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történõ átadást követõen keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelõen bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerû használatának következménye. A teljesítést követõ hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés idõpontjában fennállt.

 

 

    1. Termékszavatosság

 

 

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minõsülõ a Felhasználó - választása szerint - az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

 

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

 

A termék akkor minõsül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minõségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplõ tulajdonságokkal.

 

 

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (1) éven belül érvényesítheti. E határidõ elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

 

 

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

 

 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

 

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal idõpontjában nem volt felismerhetõ vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelezõ hatósági elõírás alkalmazásából ered.

 

 

 

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendõ egy okot bizonyítania.

 

 

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetõ. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

 

    1. Jótállás

 

 

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezõ jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezõ jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz elõírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerzõdés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

 

 

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelezõ jótállás 1 év, melynek kezdõ idõpontja a termék a Fogyasztónak történõ átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

 

 

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

 

 

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

    1. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

 

 

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetõségeken érvényesítheti:

 

 

Név: KVAGGA Termelő és Szolgáltató Betéti Társaság

Székhely:1204 B.p  Orsolya u. 20

 

 

Levelezési cím: 1213Budapest Tölgyes u.12

 

 

Telefonszám: +36 30 342 6999

 

 

E-mail cím: kvagga01@gmail.com

 

Jogérvényesítési lehetõségek

 

 

 

    1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

 

 

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói szóbeli kifogásait az alábbi elérhetõségen terjesztheti elõ:

 

 

Név: KVAGGA Bt

 

 

cím: 1204 B.p Orsolya u 20 h-p 8-18 ó

 

 

Telefonszám: +36-30/342 6999

 

 

E-mail cím: kvagga01@gmail.com

 

 

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetõsége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetõség, a panasz jellegébõl adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzõkönyvet - melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.

 

 

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésõbb az érdemi válasszal egyidejûleg megküldi a jegyzõkönyv másolati példányát.

 

 

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a késõbbiekben egyszerûsíti a panasz visszakeresését.

 

 

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerzõdés értelmében a postára adást jelenti.

 

 

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

 

 

    1. Egyéb jogérvényesítési lehetõségek

 

 

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendezõdik, az alábbi jogérvényesítési lehetõségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

 

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását

követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található:

 

http://jarasinfo.gov.hu/

 

Békéltetõ testület eljárásának kezdeményezése: Területileg illetékes Békéltető Testületek:

 

 

A Budapesti Békéltető Testület székhelye:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.

Levelezési cím:

1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím:

bekelteto.testulet@bkik.hu

Telefon:

+36 (1) 488 21 31

 

Jogi Tanácsadás:

Csütörtök: 9:00-13:00 (Regisztráció/időpont kéréssel kapcsolatban kérjük e-mailben tájékozódjon). Helyszín: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. földszint kistárgyaló 

 

 

 

 

Pest Megyei Békéltető Testület

 

Cím:1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.

 

Levelezési cím:Pest Megyei Békéltető Testület, 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em.2.

Telefonszám: (+36-1) 792-7881

 

E-mail: pmbekelteto@ pmkik.hu

 

 

 

Online vitarendezési platform:

 

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

 

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

 

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

 

Az Online vitarendezési platform itt érhető el:

 

 

Bírósági eljárás kezdeményezése

 

 

Egyéb

 

 

 

    1. ÁSZF, árak módosítása

 

 

A Szolgáltató jelen ÁSZF et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenõleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történõ közzétételt követõen lép életbe, és csak az életbe lépést követõ tranzakciókra érvényes.

 

 

    1. Technikai korlátok

 

 

A honlapon történõ vásárlás feltételezi a Felhasználó részérõl az Internet lehetõségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülõ hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelõsség, ha bármilyen mûködési hiba észlelhetõ az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap mûködését és a vásárlást.

 

 

    1. Adatvédelmi szabályzat

 

 

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következõ címen érhetõ el:

 

 

(12) A (11) bekezdésben meghatározott együttmûködési kötelezettségét megsértõ vállalkozásról a békéltetõ testület értesíti a székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságot.

 

 

Elérhetõségek

 

Székhely: B.p 1204 Orsolya u.20

 

 

Ügyintézés helyszíne: 1204 B.p Orsolya u. 20

 

 

Telefon: 06-30 342 6999 06 70 336 6516

 

 

E-mail: kvagga01@gmail.com